Regulamin Ogólny sklepu internetowego Damex

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2. TOWARY SPRZEDAWANE W SKLEPIE DAMEX.

3. WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW W SERWISIE DAMEX.

4. SPOSOBY PŁATNOŚCI

5. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY

6. WARUNKI DOKONANIA ZWROTU LUB REKLAMACJI W SKLEPIE

7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.2.

Postanowienia niniejszego Regulaminu mają na celu usprawnić i ułatwić kontakt klienta z sprzedającym oraz ułatwić zakup towarów.

1.3.

Definicje:

1.1.

FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie

1.2.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.

1.3.

KLIENT – Osoba chcąca dokonać zakupu w serwisie internetowym lub skorzystać z usługi mobilnej.

1.4.

PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz zakupywana przez klienta u sprzedającego

1.5

1.6.

2. TOWARY SPRZEDAWANE W SKLEPIE DAMEX.

1.1 

– Narzędzia wyposażenia warsztatów samochodowych

_ ściągaczy hydraulicznych

_ pompy oraz siłowniki hydrauliczne

3. WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW W SERWISIE

– Towar zakupiony przez sklep online zostaje wysłany w sytuacji zaksięgowania pieniędzy na koncie podanym na stronie internetowej.

4. SPOSOBY PŁATNOŚCI

– Płatności w serwisie DAMEX wykonywane są poprzez przelew na konto bankowe podane na stronie internetowej z wszystkimi danymi potrzebnymi do przelewu.

– Płatności podczas dostarczenia towaru do rąk własnych odbywa się gotówkowo (brak możliwości płatności kartą)

5. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY

-Wszystkie towary wysyłane lub dostarczane przez firmę DAMEX wysyłane są do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na konto bankowe,

– Płatności podczas dostarczenia towaru do rąk własnych odbywa się gotówkowo

– Towar wysyłany pocztą lub kurierem (czas dostawy uzależniony od przewoźnika)

– Wszystkie koszta wysyłki oraz ceny za towary zamieszczone są na stronie www.damex.net.pl w platformie zakupowej (ceny te mogą ulegać zmianie w zależności od cen firm kurierskich zazwyczaj nie dłużej niż 72h)

6. WARUNKI DOKONANIA ZWROTU LUB REKLAMACJI W SKLEPIE

– Towar zakupiony w serwisie drogą elektroniczną można zwrócić na adres wysyłki po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub email.

– Towar zakupiony w serwisie można zwrócić do 14 dni jeżeli nie nosi widocznych śladów użytkowania.

– Pakowanie towaru jest dokumentowane aby uniknąć pomyłek oraz problemów z uszkodzonym towarem

7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Wszystkie reklamacje powinny być przekazane telefonicznie lub za pomocą email.

Zamówienia w serwisie realizujemy do 7 dni roboczych