Regulamin Ogólny sklepu internetowego Damex
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2. TOWARY SPRZEDAWANE W SKLEPIE DAMEX.
3. WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW W SERWISIE DAMEX.
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI
5. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
6. WARUNKI DOKONANIA ZWROTU LUB REKLAMACJI W SKLEPIE
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.2.
Postanowienia niniejszego Regulaminu mają na celu usprawnić i ułatwić kontakt klienta z sprzedającym oraz ułatwić zakup towarów.
1.3.
Definicje:
1.1.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie
1.2.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.
1.3.
KLIENT – Osoba chcąca dokonać zakupu w serwisie internetowym lub skorzystać z usługi mobilnej.
1.4.
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz zakupywana przez klienta u sprzedającego
1.5
1.6.
2. TOWARY SPRZEDAWANE W SKLEPIE DAMEX.
1.1
– Narzędzia wyposażenia warsztatów samochodowych
_ ściągaczy hydraulicznych
_ pompy oraz siłowniki hydrauliczne
3. WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW W SERWISIE
– Towar zakupiony przez sklep online zostaje wysłany w sytuacji zaksięgowania pieniędzy na koncie podanym na stronie internetowej.
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI
– Płatności w serwisie DAMEX wykonywane są poprzez przelew na konto bankowe podane na stronie internetowej z wszystkimi danymi potrzebnymi do przelewu.
– Płatności podczas dostarczenia towaru do rąk własnych odbywa się gotówkowo (brak możliwości płatności kartą)
5. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
-Wszystkie towary wysyłane lub dostarczane przez firmę DAMEX wysyłane są do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na konto bankowe,
– Płatności podczas dostarczenia towaru do rąk własnych odbywa się gotówkowo
– Towar wysyłany pocztą lub kurierem (czas dostawy uzależniony od przewoźnika)
– Wszystkie koszta wysyłki oraz ceny za towary zamieszczone są na stronie www.damex.net.pl w platformie zakupowej (ceny te mogą ulegać zmianie w zależności od cen firm kurierskich zazwyczaj nie dłużej niż 72h)
6. WARUNKI DOKONANIA ZWROTU LUB REKLAMACJI W SKLEPIE
– Towar zakupiony w serwisie drogą elektroniczną można zwrócić na adres wysyłki po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub email.
– Towar zakupiony w serwisie można zwrócić do 14 dni jeżeli nie nosi widocznych śladów użytkowania.
– Pakowanie towaru jest dokumentowane aby uniknąć pomyłek oraz problemów z uszkodzonym towarem
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszystkie reklamacje powinny być przekazane telefonicznie lub za pomocą email.
Zamówienia w serwisie realizujemy do 7 dni roboczych